Bedrijfs- danwel Klankbord coaching

Als ondernemer, directeur, DGA, afdelingsmanager lijkt het er nogal eens op dat u er alleen voor staat. Soms heeft u problemen, of vragen of juist goede ideeen waar u eens met iemand over willen sparren. Iemand die tevens ondernemer is, iemand die verstand van zaken heeft op ondernemers en managergebied. Op strategisch niveau voor u als klankbord van dienst is om uw mening, uw oplossing voor uw bdrijfsvoering, uw spannende idee, of wat dan ook eens te bespreken. Als gecertificeerd coach kunt u dan van repliek voorzien worden, of juist niet. U kunt dan feedback verwachten of juist dat u een uitstekend idee heeft. Er kan ook actief meegedacht worden met u over de uitvoering die uw idee, uw plan, verandering in uw bedrijf,etc.

U kunt ook alleen maar uw verhaal kwijt willen ook dat behoort bij klankbord coaching. U staat voor een moeilijke beslissing mbt werk-prive. Vaak ook is er een stressfactor die uw denken beheerst waar wij u mee kunnen helpen. In principe zijn de mogelijkHEDEN gericht OP wat u wilt.

Praktijksituaties (gesimuleerd):

1. Piet is een ZZPer met personeel. Er doet zich een incident voor tussen 2 medewerkers. Dit levert op de werkvloer veel wrijving op en Piet heeft gesprekken gevoerd maar de situatie verbetert niet ondanks beloften van de medewerkers. Piet die er nu alleen voor staat twijfelt nu wat te doen. Moeten zij ontslagen worden? Moeten er andere gesprekken komen? Piet neemt contact op met Typhon Bedrijfsadvies. Zijn persoonlijke bedijfsadviseur luistert naar de situatie en zet de feiten op een rijtje. Gezamenlijk komen ze tot een oplossing. Piet krijgt advies mee hoe deze uit te kunnen voeren.

2. Jan is een ZZPer. Hij heeft een prachtig bedrijf maar het lukt niet maar niet om voldoende omzet te creeren. Hij neemt contact op met zijn persoonlijke bedrijfsadviseur bij Typhon Bedrijfsadvies. Online via (bijvoorbeeld) Skype bespreken ze de situatie. Jan vanuit zijn stoel thuis. Er wordt gezamenlijk besloten dat er en meer nieuwe klanten moeten komen en dat er meer aan klantbehoud moet worden gedaan. Gezamenlijk word gewerkt aan een plan van aanpak met betrekking tot offline en online marketing. Bij de uitvoering van diit plan is er regelmatig contact zodat de doelen steeds getoetst worden en behaalt worden. Het plan heeft succes en Jan krijgt gestaag meer en meer klanten en weet meer omzet te behalen uit bestaande klanten.  

Coaching bij typhon bedrijfsadvies - het gezamenlijk tot een constructieve oplossing komen

Vaak word helaas gedacht dat bedrijfsadvies betekend dat u een vraag stelt en uw bvedrijfsadvies heeft de oplossing klip en klaar vor liggen en u bent gered! Ook word vaak gedacht dat de bedrijfsadviseur het bedrijf "overneemt", u heeft er daarna niets meer over te zeggen.

Gelukkig is dat niet meer van deze tijd vind Typhon Bedrijfsadvies. Als moderne bedrijfsadviseur word gezamenlijk met u mogelijkheden bekeken die u aandraagt, de oplossingen komen van u, de uitvoering gebeurt door u. Weliswaar kunt u begeleid worden in het vinden van oplossingen of hoe u de uitvoering wilt doen maar u bent en blijft baas in eigen huis. U gaat het uiteindelijk doen en een bedrijfsadviseur kan u daarin coachen.

 

  

Actueel

Naamswijziging Typhon Coaching in Typhon Bedrijfsadvies

Welkom op onze nieuwe website. Zoals u kunt zien en zeker ook voor onze klanten is de naam van Typhon (Management) Coaching gewijzigd in Typhons Bedrijfsadvies. Ons inziens dekt deze naam meer de lading dan de vorige naam. Daarnaast geeft deze meer duidelijkheid over het bedrijf. Dit ook naar...

Terugkoppeling

Heeft u vragen en/of opmerkingen over onze producten of diensten? Neemt u dan a.u.b. contact met ons op contact. Wij stellen uw mening, suggestie of idee zeer op prijs. Dit helpt ons om onze diensten mogelijk nog verder te verbeteren. Hartelijk dank voor uw terugkoppeling.